Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

gnällig gnälligare gnälligast-jag

Av Paulina Auer - 28 juli 2011 19:45

trött.. i kropp & själ..

det är faktiskt ok att vara trött & slut...men det är tur att jag har världens snällaste son som knappt skriker utan bara vill mysa hela tiden.. men man kan bli trött i alla fall.. speciellt när han absolut inte vill sova på nätterna utan bara vill busa..

nattningen var jobbig ikväll.. han ville inte äta.. han ville inte sova..

men till slut så gick han med på att äta upp vällingen & han somnade till slut.


nu har jag känt mig så här väldigt länge.. känner mig precis sådär som man gör innan man blir sjuk.. om jag nu ska bli sjuk så kan jag väl få bli det då?? men måste det dra ut på tiden.. orkar inte vara så här trött längre..


usch vad jag gnäller.. men man får faktiskt.. ibland..



nico verkar föresten tycka att det är jätte kul att se på barnprogram :) 



 

 
 
FågelskådarenfF

FågelskådarenfF

29 juli 2011 19:26

Oavsett orsak har man rätt att vara trött. Om man är på väg att bli sjuk är det bäst att bli det och inte "något långdraget". Har precis "halkat in" här via rampljuset. Hur gammal är Din son?

http://mybirds.bloggplatsen.se

Paulina Auer

29 juli 2011 22:03

Ja, det är jätte jobigt när det blir så lång draget.. bättre att få det överstökat ;)

 
Ingen bild

FågelskådarenfF

29 juli 2011 19:29

Förlåt min ouppmärksamhet! Ser ju att Du har talat om att han föddes den 4 maj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina Auer - 3 december 2011 10:12

jag älskar lördagmornar, sitter & löser melodikrysset & dricker mitt kaffe.. nico sover men vaknar nog snart för gröt & bus!                           det har inte hänt så mycket sen sist. något bra & kul är att våra...

Av Paulina Auer - 16 november 2011 09:02

nå.. vad har hänt sen sist?? jätte mycket, självklart.. men kommer jag ihåg allt? nej..   igår var vi till bvc på 6-månaders kontroll.. nico är fullt frisk & växer som han ska. han väger nu 10145 & är 72,5 cm lång :)    nico har sin fjärde ...

Av Paulina Auer - 24 oktober 2011 09:46

nico har precis fått gröt & nu sitter han i sin babysitter & snackar :) han får nu 3 mål mat om dagen.. gröt med fruktmos vid halv 10-10, lunch (morot, potatis, palsternacka) & lite frukt vid 13-14, gröt vid 17-18.. & därimellan får han lite ersä...

Av Paulina Auer - 14 oktober 2011 09:04

igår förmiddag så åkte jag & färgade ögonbryn+fransar.. då jag är väldigt ljus egentligen (hår, ögonbryn) men har färgat håret svart, vilket jag har haft i flera år, så tyckte jag det var dags att färga ögonbrynen också.. & det är värkligen en vanesa...

Av Paulina Auer - 12 oktober 2011 09:50

igår fick H ledigt från jobbet.. så det blev en fixa-och-dona dag här hemma :) gjorde om lite i sovrummet & det var jätte bra.. det ända som fattas nu är nya tapeter & kanske några tavlor sen är det klart! vi har ju massa projekt på g är hemma.. kö...

Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards