Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Paulina Auer - 25 juli 2011 20:37

var till ikea idag med mamma idag :) köpte sängkläder till nico & lite fotoramar & så..


i morgon sticker jag & min stora älskling till Ulvhälls Herrgård.. ska äta gott.. bada jacuzzi & bara koppla av.. blir kvar där över natten.. ska bli jätte roligt :) 

så nico ska få sova över hos sin mormor!


 



sitter jag & väntar på att hjärtat kommer hem med thaimat.. så ska vi äta & kolla på film.. han ville se nya åsa nisse så får väl vara snäll & kolla den ;)


nu ska jag spela lite poker innan maten kommer.. ha en trevlig måndag kväll :)



     

åh vad jag älskar dig

Av Paulina Auer - 25 juli 2011 10:53

har börjat mitt nya nyttiga liv nu.. sluta äta skräpmat osv & börja röra på mig..

mår inte bra med mig själv alls..

visst kan jag acceptera att vågen kanske inte visar som den gjorde innan jag vart gravid.. men kroppen kan man göra någonting åt i alla fall.. 

det är jobbigast nu på sommaren, jag trivs inte alls i tunna somriga kläder som visar minsta lilla skavank.. har helst en stor tjock-tröja som täcker allting


min kropp kan man jämföra med en väldigt överviktig person som rasade ner i vikt alldeles för fort.. ser ni det framför er?


 kan inte förvänta mig att allting skulle lägga sig på plats direkt efter den här kanonkulan ;) 


men men.. har 6 månader på mig innan vi sticker till vietnam.. önska mig lycka till!   

Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards