Direktlänk till inlägg 2 september 2011

2 september

Av Paulina Auer - 2 september 2011 09:20

det är redan september. nu är sommaren slut & hösten är på ingång.

& det känns.. det är väldigt kallt på nätterna nu & tidigt på mornarna..

men jag älskar hösten! :) alla fina färger.. alla mysiga höstkläder..

så hösten.. du är välkommen!



Nico ligger & biter på sin bitring som han fick av sin mormor igår.. en sån där bra med vatten i som man lägger i kylskåpet.. han älskar den :)


han rullade runt från mage till rygg i onsdags föresten.. han har gjort det flera gånger i sin säng men aldrig på golvet.. & jag missade det!!!! jag stog & diskade & han låg på golvet bakom mig.. min kusin satt vi köksbordet & såg allting.. & jag hörde bara ett dunk & så vände jag mig om & han bara låg där & log min fina stora pojke.. sååå stolt <3


snart ska jag sätta i gång med packning.. våran packning & nicos packning.

jag & sambon åker iväg på kryssning & nico ska till sin faster där han ska sova i natt. han har aldrig sovit där förut men jag känner att det kommer gå jätte bra & han kommer ha det så kul :)


fick höra väldigt tråkiga nyheter igår.. men jag vet att allting kommer gå jätte bra.. jag känner det.. du är en fighter & du klarar det här precis som du klarar allting annat.. T, vi tänker på dig <3


nej nu måste jag sätta fart.. ha en fin fredag allihopa :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina Auer - 3 december 2011 10:12

jag älskar lördagmornar, sitter & löser melodikrysset & dricker mitt kaffe.. nico sover men vaknar nog snart för gröt & bus!                           det har inte hänt så mycket sen sist. något bra & kul är att våra...

Av Paulina Auer - 16 november 2011 09:02

nå.. vad har hänt sen sist?? jätte mycket, självklart.. men kommer jag ihåg allt? nej..   igår var vi till bvc på 6-månaders kontroll.. nico är fullt frisk & växer som han ska. han väger nu 10145 & är 72,5 cm lång :)    nico har sin fjärde ...

Av Paulina Auer - 24 oktober 2011 09:46

nico har precis fått gröt & nu sitter han i sin babysitter & snackar :) han får nu 3 mål mat om dagen.. gröt med fruktmos vid halv 10-10, lunch (morot, potatis, palsternacka) & lite frukt vid 13-14, gröt vid 17-18.. & därimellan får han lite ersä...

Av Paulina Auer - 14 oktober 2011 09:04

igår förmiddag så åkte jag & färgade ögonbryn+fransar.. då jag är väldigt ljus egentligen (hår, ögonbryn) men har färgat håret svart, vilket jag har haft i flera år, så tyckte jag det var dags att färga ögonbrynen också.. & det är värkligen en vanesa...

Av Paulina Auer - 12 oktober 2011 09:50

igår fick H ledigt från jobbet.. så det blev en fixa-och-dona dag här hemma :) gjorde om lite i sovrummet & det var jätte bra.. det ända som fattas nu är nya tapeter & kanske några tavlor sen är det klart! vi har ju massa projekt på g är hemma.. kö...

Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards