Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Paulina Auer - 4 juli 2011 21:40

nu har jag lagt nico för natten.. hör att han fortfarande håller på & bökar lite grann.. men han är verkligen jätte trött.. & så fort han håller på & somnar så tappar han nappen.. han suger för ivrigt på den & snackar med den i munnen.. haha.. min fina lilla prins.. <3


haft lite besök idag också.. alltid lika trevligt :) 


nu ska jag ta en efterlängtad dusch sen kanske man ska passa på & sova om lilleman sover förståss.. 


fina prinsen 2 månader idag <3   

Av Paulina Auer - 4 juli 2011 16:08

nico är inte allt för glad över att fylla två månader..

vart inge städande av garderob & inget rensande av nicos kläder då han vill va i famnen hela tiden.. lite kinkig idag..


tror det beror på övertrötthet.. han har ju sovit väldigt dåligt dom senaste dagarna.. vi har ju minskat på hans magdroppar så det kan vara orsaken.. ska nog fortsätta med dom som vanligt igen så kanske det blir bättre.


nu somnade han så nu ska jag passa på & fortsätta tvätta & förbereda maten :)



yo!

Av Paulina Auer - 4 juli 2011 11:34

försöker göra en total återställning av telefonen jag fick, är ju nathalies från början så hennes nummer ligger kvar någonstans i telefonen men hittar dom inte.. förstår mig verkligen inte på den.. 


verkligen tråkigt väder ute.. men man klagar ju alltid.. antingen är det för varmt, för kallt, för blåsigt, för vindstilla, för soligt, för molnigt osv.. varför är vi aldrig nöjda för?



nico ligger & halvsover i sin vagn & jag dricker en kopp kaffe & väntar på att en maskin tvätt ska bli klar.. 

idag ska vi inte göra något speciellt.. har ingen bil hemma idag då sambon har min bil till jobbet för hans är på besiktning, så kan inte ta mej någonstans.. så får se vad vi hittar på.. skulle behöva städa mitt klädskåp & rensa bland alla nicos kläder..

han har ju hur mycket som kläder som helst som han inte kunde ha när han föddes.. han kunde ju inte ha "nyfödd"-storlekarna  då han var så stor.. så dags & rensa kanske så det får plats med lite nytt ;) köpa kläder till honom är nog det roligaste som finns!



nu vart maskinen klar.. ha en fin dag ni där ute som läser! :)


Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards