Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Paulina Auer - 6 juli 2011 23:24

jag är helt chockad.. lilleman sover fortfarande.. trots att katten haft ner en kruka från fönstret i sovrummet.. & trots att hundarna skällt som galningar..

han kanske börjar vänja sig vid maten nu?? för han sover verkligen djupt.. skönt för honom :) han har varit super trött i flera dagar nu stackarn!


haha.. såg för kul ut när dom åkte iväg & tältade.. synd att jag inte tog foto..

christian tog moppen dit & dom andra cyklade.. & han hade nästan all packning..envis som han är.. man såg nästan inte honom under alla väskor.. såg ut som att dom skulle på utlandssemester i två veckor.. & inte en natts camping i sundbyholm :D 


nu ska jag passa på & sova en stund innan det är dags för matning igen.. godnatt!



Av Paulina Auer - 6 juli 2011 20:36

försöker få nico att sova, i vanlig ordning.. envis liten herre! 


idag har dagen gått väldigt fort.. fick sovmorgon i morse för min kära sambo började inte jobba förens ikväll så han tog nico.. jätte skönt & välbehövligt :)

när vi hade vaknat till liv allihopa så åkte vi iväg med alla våra mattor till kemtvätten.. sen åkte vi hem & lagade mat & käkade.. nu är det redan kväll.. vart tar dagarna vägen?? 


snart ska nathalie & christian iväg & tälta med några kompisar så det blir bara jag & nico ikväll.. ska nog ta tag i tvätten (idag igen, den tar ju fan aldrig slut) när lilleman har somnat ordentligt.. 

önskar jag hade badkar.. hade varit så himla skönt & avkopplande att ligga & plaska en stund.. men det får man vara utan!




fick föresten tips om att ha i matolja i nicos ersättning.. ska tydligen hjälpa mot magknipen, så får väl testa med det :) hoppas det hjälper!

men magen börjar komma igång för honom igen.. nu bajsar han som aldrig förr, värsta bajsmaskinen.. haha..


kul föresten att se att det är många som läser :) så man inte sitter & skriver till sig själv bara hihi..


nu dra jag! tjiiiing

Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards