Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Paulina Auer - 16 augusti 2011 14:57

mitt lilla hjärta fick sina första sprutor igår.. o vad jag tyckte synd om honom.. gjorde såå ont i mitt mammahjärta :( han som nästan aldrig skriker annars grät stora krokodiltårar.. men så fort jag tog upp honom i famnen lugnade han ner sig & började asgarva i stället.. & kräktes ner mej & skrattade ännu mer mitt lilla busfrö :)


natten var jätte jobbig.. han hade feber & verkade ha jätte ont.. hade svårt att komma till ro & grät medans han åt..måste vara jätte jobbigt att vara hungrig, trött & ha ont samtidigt :( men så sov han i nästan 4 timmar i morse..

idag har han varit glad som vanligt.. men väldigt trött. 

medans jag städade idag så passade hans storasyster honom & nu har han sovit i nästan 3 timmar igen.. min stackars lilla plutt <3



har som sagt städat idag.. & nu håller jag på med tvätt + packning..vi sticker ju till helsingborg tidigt i morgon bitti & blir borta fram till söndag.. ska bli jätte skönt & åka på en liten mini-semester :) 



snart kommer min brorsa & hans flickvän & hälsar på :) så ska fortsätta med packningen.. hade bra!


Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards