Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Paulina Auer - 13 augusti 2011 11:46

känner mig lite piggare idag.. men har fått en hemsk hosta nu.

nico nyser & hostar min stackare :( men han är ändå glad som vanligt..

igår sov han nästan hela dagen.. men det är bra, då blir han frisk snabbare :)


idag ska vi fortsätta vara hemma & kurera oss.. dricka mycket té & c-vitamin..

faktiskt tur att jag blev sjuk nu eftersom att vi åker till helsingborg på onsdag.. då vill man ju vara pigg & kry! :)



svarade precis på en kommentar om hur jag kan gå ut & festa precis efter jag fått barn?

varför skulle man inte kunna det? för det första lämnar jag inte min son till vem som helst om jag går ut.. man behöver faktiskt få gå ut ibland & få vara bara Paulina.. inte mamma.. inte "hemmafru" utan bara vara mig själv..

den personen skrev att hon väntade ett helt år innan hon gick ut.. fan vad trist haha.. bara för att man får barn så ska man inte sluta leva :)

Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards