Alla inlägg den 3 december 2011

Av Paulina Auer - 3 december 2011 10:12

jag älskar lördagmornar, sitter & löser melodikrysset & dricker mitt kaffe..

nico sover men vaknar nog snart för gröt & bus!






 



       


det har inte hänt så mycket sen sist.

något bra & kul är att vårat kök snart är helt klart..(har ju hållt på & renoverat för fullt) bara golvet som ska läggas! :)

längtar tills jag kan inreda precis som jag själv vill ha det.. köpa tavlor osv osv! när projekt kök är helt färdigt 

så ska Nicos rum äntligen fixas.. där är det bara väggarna som ska målas (först tömmas på allt jävla skit som har hamnat där inne, har blivit lite som ett kast-in-rum) ska bli så kul & handla grejer till hans rum.. förvaringsgrejer, leksaker.. fan så kul! :D 

jaja, slut tjatat om renoveringar..


i morgon ska Nico & jag åka hem till min moster & julbaka tillsammans med henne, min kusin & min mamma :) jätte mysigt..


nu ska jag hämta lite mer kaffe & sen fortsätta med melodikrysset.. ha en fin lördag =)


ps. VART ÄR SNÖN???? 

ds.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mamma till lilla nico som föddes 110504. här kommer ni få ta del av allt (nästan allt) som händer i mitt liv & få se hur nico utvecklas :) enjoy!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards